Små saker verkar stora


Idag kom syrran och My upp med Greystone till stallet. Jag fixade och sadlade Nellie innan dem anlände med transport eftersom jag inte visste riktigt hur hon skulle agera. Arbetade henne i paddocken när dom kom och hon reagerade inte någonting, inte ens ett gnegg!
Uteritten gick bra, är lite orolig för att sadlen jag använder nu trycker väldigt illa på ryggen. Använder en padd och jag hoppas det hjälper. För jag kan inte hålla mig ifrån att rida! En sak som jag väldigt väl har märkt på Nellie är att hon inte gillar vatten i någon av dess form.

Imorses var jag uppe med tuppen och lagade frukost till älsklingen som fortfarande drog sig i sängen. Sedan bar det iväg till Svenljunga för att beskåda My tävla Ld 110 med Colombine. Poängmässigt gick det inte bra, 12 fel. Men rutten var fin och hon är så jädrans duktig!

Nu ska jag putsa lite läder och bygga iordning paddocken. Så jävla mycket singesten i den, blir galen.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0