Äntligen fredag


Ännu en rehabiliterande dag för Nellie med täcket på går dom idag också ute i hagen. Har inte tagit hennes temp men hon är pigg och alert så jag väntar tills eftermiddagen. Idag ska jag grejja istallet och hämta spån. Trevlig fredags syssla.

Hämtade blomman i Borås inatt och det var trevligt, alltid kul att höra hennes upptåg. Idag är jag riktigt sugen på att dra ut mamma och fika. Bara åka runt i byggden som man säger och kika på saker. IGÅR var jag ute och plocka svamp med Christian och vi hittade huuur mycket som helst, trattisar och kantareller. Blev en super god macka sen när vi kom hem och en varm soffa med två underbara katter.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0