Wonderful


Snart så har vi äntligen fixat till paddocken. Dagen har bestått av en hel del krattande av sten, min rygg kommer värka imorgon, garanterat. Har mentalt börjat rikta in mig på en Clearond på Längehemsridklubb den 2 oktober. Men om jag ska ställa upp då MÅSTE det fixas hinder illa kvickt!

Har kikat på www.stallfix.se och det är visst ett företag som finns i Borås. Ska ringa och beställa 8 bommar imorgon. Har även köpt in 4 stycken Cavalettihållare från Hööks 249:- pkt. Så underbart kul att ha ett mål.

Idag blev det en uteritt i det fina duggvädret. Jag borde ta med mig kameran när jag är ute och rider mina runder för det är så vackert! Idag blev det "Kopparhemmet" som jag red och det är bland den finaste uteritten man kan ta. Imorgon blir det träning över de få bommar jag har. Ska lägga upp denna övning:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0